Fokusere på Omega-6s: betydeligt reduceret risiko for type 2-diabetes

Oct 30, 2017 Læg en besked


George Institut for global sundhed i Sydney Australia for nylig udgivet en undersøgelse fandt, at spise en kost rig påOmega 6fedtsyrer kan reducere risikoen for at udvikle type 2-diabetes. Kladden er blevet offentliggjort i de Lancet Diabets & Endokrinologi, som er offentliggjort i the Lancet.


omega-6.jpg


For undersøgelsen analyseret forskerne data fra i alt 37,740 voksne i 20 prospektive kohorteundersøgelser. Deltagerne i analysen var fra 10 lande og regioner, og der var 4,347 nye tilfælde af diabetes. Disse patienter var fundet i alle aldre og var ikke diagnosticeret med type 2-diabetes fra starten af undersøgelsen. Forskerne undersøgte niveauer af to vigtige omega-6 fedtsyrer, linolsyre acid(LA) og arachidonic acid(AA). Resultaterne viste, at deltagerne med de højeste niveauer af LA i deres blod havde en 35 procent lavere risiko for at udvikle type 2 diabetes sammenlignet med dem med de laveste niveauer af LA, mens AA fandt ingen sådanne association.


Dr. Jason Wu, der førte undersøgelsen, sagde Analysen viste, at enkle ændringer i kost kan hjælpe med at forebygge type 2 diabetes.


Tak for din ser, er du velkommen til at kontakte med os. Vi venter på dit svar!

Tel: + 86-29-6265 1717

E-mail:Sales@healthfulbio.com


Send forespørgsel

whatsapp

teams

E-mail

Undersøgelse