Velkommen til HSF Biotech ~ ~
Hør frø olie pulver i funktionen af sygdom
Kæmpe brystkræft og leddegigt:
Undersøgelser har vist, at hør lignaner omdannes i tarmen til den bakteriearter kan bekæmpe kræft, især brystkræft.
Lupus: er en lignende gigt sværhedsgraden af inflammatoriske sygdomme, især almindelig hos unge kvinder α - linolensyre kan forbedre immun celle respons i vivo reduktion af inflammation. Det er en effekt maskine tur ændringer i membranen phospholipid (fosfolipider) sammensætning reducere generation af vores sygdom eller tilskadekomst inflammatoriske stoffer. "Nyre internationale tidsskrift" (nyre International) en undersøgelse viste, at daglige doser af lupus-patienter i fire uger fra 15 til 45 gram hørfrø kan forbedre nyrefunktion, hvilket gør det mere stabil blodet giftstoffer udskilles. På grund af denne funktion, hørfrø kan bruges til at behandle problemet med uafhængige autoimmune sygdomme som lupus-lignende, eller andre almindelige allergiske reaktioner, psoriasis, colitis ulcerosa og andre inflammatoriske reaktioner forårsaget.
Øget afføring: ifølge universitetet (University of Toronto), forskerne rapport i Toronto, Canada, hørfrø tilskud kan forbedre sundheden for voksne intestinale Ru flytte lidt sænke LDL kolesterol og forbedre blod flerumættede fedtsyrer.
Sænke kolesterol: New Jersey Jordan Heart Foundation (Jordan hjerte fond) forskningsgruppe 15 patienter med højt kolesteroltal er blevet vurderet. Frivillig emner modtages 800 enheder af E-vitamin pr. dag, tre indeholder hørfrø brød, samt 15 gram hørfrø. I programmet tre måneders prøveperiode reducere serum total kolesterol og LDL-kolesterol. HDL kolesterol (gode kolesterol) ændrede dog ikke. Koagulering (thrombin) induceret trombocytaggregation kan forårsage blodpropper i forsøgsperioden er blevet reduceret.
Studere i Australien Royal Adelaide Hospital (Royal Adelaide Hospital), som viste, at en kost rig på hørfrøolie kan gøre plasma triglycerider, fosfolipider (phospholipid), kolesterol estere (cholersteryl ester) og afhængige af bolden phospholipid (neutrofile phospholipid) i α- hør fedtsyre koncentration steg betydeligt. EPA koncentration i plasma lipider og fosfolipider af neutrofiler forhøjet 2,5 gange.
Forebyggelse af hjerte-kar-sygdom: University of Sydney, Australia's team, så 11 raske mænd tager en daglig 40 gram af Hampefrøolie eller solsikkeolie 23 dage. Trombocyttal EPA stigning i hørfrø frivillig emne mere end 2 gange, mens gruppen solsikkeolie forblev uændret. Men EPA ratio af arachidonsyre (arachidonsyre) i gruppen hørfrø er steget, værdien af dette forhold er fremme tromboxan A2 (thromboxan A2) generere en potentiel indikator for trombocytaggregation (prothrombotic faktorer forårsager vasokonstriktion, fremme trombose, der kan føre til hjerteanfald eller slagtilfælde). Ligeledes reduceres optagelsen af linolie mennesker, kroppen af kollagen agglutination forårsaget. Disse data er yderligere beviser at α-rige hør olie fatty syre, da det er muligt at forhindre aggregering af blodplader sammen, derfor, forholdet mellem linolsyre-rige olie bedre forebyggelse af hjerte-kar-sygdom.
Regulering hormoner, menopausale symptomer: lignaner også regulere hormonniveauer i kroppen og lindre nogle symptomer forårsaget af overgangsalderen, såsom: rødmen, feber og vaginal tørhed forårsaget af svampeinfektioner. Hørfrøolie er også brugt til at helbrede kan være forårsaget af en hormonel ubalance Præmenstruelt syndrom gruppe.
Behandling af prostata: Rob stole. Gilles (Robert M. Giller) læger tyder på, at der er patienter, prostata problemer løbende i flere måneder, en dag med 1-2 spsk hørfrøolie til behandling af kompression køle.
Kræft: Selv om østrogen på kvinders reproduktive og udvikling er meget vigtig, men for meget østrogen kan forårsage tumorer. Fordi hørfrøolie indeholder milde plante østrogener, kan kæmpe kroppen af overskydende østrogen, det menes, at det har anti-cancer effekt. En undersøgelse offentliggjort i "kræft" fandt, at når kvinder med brystkræft kræftpatienter til at tage hørfrø 13 uger, deres tilbagevendende brystkræft tumorer blev væsentligt reduceret med 50%.
Forstoppelse: Forstoppelse er ikke blot ubehageligt, kan det føre til intestinal obstruktion, og en række symptomer som træthed, smerter og irritation. "American Journal of Clinical Nutrition," rapporten gør opmærksom på i fire på hinanden følgende uger tager 50 gram hørfrø om dagen, antal afføringer om ugen, en stigning på 30 procent. Immunsystemet dysfunktion: den vigtigste del af hørfrø er α - linolensyre, mange menneskers kost mangler denne Omega-3 fedtsyrer. Essentielle fedtsyrer kroppen genopretning og leddegigt, psoriasis og diabetes og andre sygdomme relateret til inflammation beroligende meget vigtigt. Undersøgelser har vist, at hørfrø kan fremme vores immunsystem, undertrykke oprindelige inflammatorisk stof (Pro-inflammatoriske forbindelser) fremstilling.
Recuperate, reducerer muskelømhed: fitness hævder at hørfrø olie kosttilskud kan forbedre udholdenhed, og hjælpe dem inddrive hurtigere efter fysisk funktion. Hørfrøolie indeholder naturlige antioxidanter, så de kan hjælpe trætte muskler inddrive hurtigere. Derudover kan dens anti-inflammatoriske virkning hjælpe med at lindre muskelømhed.
Tak for din ser, er du velkommen til at kontakte med os. Vi venter på dit svar!
Tel: + 86-29-6265 1717
Email:Sales@healthfulbio.com





